Психолог бұрышы - Ескелді ауданы https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/ ru Психолог бұрышы - Ескелді ауданы DataLife Engine 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жоспар https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/499-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhospar.html https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/499-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhospar.html ]]> ]]> admin Wed, 01 Sep 2021 10:54:01 +0600 Мектеп психологы https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/500-mektep-psihology.html https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/500-mektep-psihology.html


"Алматы облысы Білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі "Ақешкі бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологы Мурат Жантилеу. 14.09.1992 жылы туылған. Алматы облысы, Ескелді ауданы, Ақын Сара ауылы, Ш.Уалиханов атындағы орта мектебінің түлегі. Талдықорған Политехникалық колледжінің "Техник-бағдарламашы" мамандығын игеріп, 2015 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектепте Информатика кабинетінің зертханашысы қызметін атқаруда. 2020 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектептің қармағындағы Ақешкі бастауыш мектебінде қосымша психолог маманы қызметін атқаруда. 2018-2021 жж. Академик Ә.Куатбеков атындағы Халықтар достығы университеті "Педагогика және психология" мамандығы және білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры дәрежесін алды. 
]]>



"Алматы облысы Білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі "Ақешкі бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологы Мурат Жантилеу. 14.09.1992 жылы туылған. Алматы облысы, Ескелді ауданы, Ақын Сара ауылы, Ш.Уалиханов атындағы орта мектебінің түлегі. Талдықорған Политехникалық колледжінің "Техник-бағдарламашы" мамандығын игеріп, 2015 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектепте Информатика кабинетінің зертханашысы қызметін атқаруда. 2020 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектептің қармағындағы Ақешкі бастауыш мектебінде қосымша психолог маманы қызметін атқаруда. 2018-2021 жж. Академик Ә.Куатбеков атындағы Халықтар достығы университеті "Педагогика және психология" мамандығы және білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры дәрежесін алды. 
]]>
admin Wed, 01 Sep 2021 10:33:00 +0600
Психологтың құқықтары мен міндеттері https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/496-psihologty-ytary-men-mndetter.html https://akeshki-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/496-psihologty-ytary-men-mndetter.html Психологтың құқықтары:
1. Оқу-тәрбиелеу процесіндегі барлық субьектілермен жұмыстың формасы мен әдісін және белгілі бір кезеңде маңызды деген бағыттарды таңдай алады.
2. Әкімшілікке психологиялық қызметтің іс-әрекетінің нәтижелі, әрі өнімді іс-әрекетіне мүмкіндік беретін ұсыныстарды айта алады.
3. Оқыту - тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға байланысты мектеп құжаттарын қарастыра алады.
4. Оқыту-тәрбиелеу процесіне байланысты кеңестерге, жиналыстарға белсенді қатыса алады.
5. Мектепте психологиялық зерттеуді және әдістерді жүргізеді, түзетеді.
6. Психолог өзінің біліктілігін арттыру және тәжірибе алмасу мақсатында әртүрлі конференцияларға, семинарларға қатыса алады; психологиялық орталықтармен ассоциациялармен, практик-психологтармен, сонымен қатар оқу орындарындағы психология кафедраларымен іскер байланыс жасай алады.
7. Арнайы дайындығы жоқ адамдарға, психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізуіне тыйым сала алады.
8. Әкімшіліктің тапсырысы этикалық принциптерге, жұмыстың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес келмеген жағдайда, орындаудан бас тарта алады.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Мектептегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
]]>
Психологтың құқықтары:
1. Оқу-тәрбиелеу процесіндегі барлық субьектілермен жұмыстың формасы мен әдісін және белгілі бір кезеңде маңызды деген бағыттарды таңдай алады.
2. Әкімшілікке психологиялық қызметтің іс-әрекетінің нәтижелі, әрі өнімді іс-әрекетіне мүмкіндік беретін ұсыныстарды айта алады.
3. Оқыту - тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға байланысты мектеп құжаттарын қарастыра алады.
4. Оқыту-тәрбиелеу процесіне байланысты кеңестерге, жиналыстарға белсенді қатыса алады.
5. Мектепте психологиялық зерттеуді және әдістерді жүргізеді, түзетеді.
6. Психолог өзінің біліктілігін арттыру және тәжірибе алмасу мақсатында әртүрлі конференцияларға, семинарларға қатыса алады; психологиялық орталықтармен ассоциациялармен, практик-психологтармен, сонымен қатар оқу орындарындағы психология кафедраларымен іскер байланыс жасай алады.
7. Арнайы дайындығы жоқ адамдарға, психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізуіне тыйым сала алады.
8. Әкімшіліктің тапсырысы этикалық принциптерге, жұмыстың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес келмеген жағдайда, орындаудан бас тарта алады.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Мектептегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
]]>
admin Tue, 01 Sep 2020 16:50:40 +0600